Spökar.

publicerat i Bilder;
Jag är den enda som är vaken i huset än. Kevin ligger visserligen under täcket och leker att han är ett spöke, men han somnar om titt som tätt - gullegrisen. Idag är det tisdag då. En dag kortare på veckan och jag både hostar och snörvlar fortfarande. Ironiskt att inte min förkylning går över snart.

Knasigt, nu har spöket i sängen också börjat hosta.

Igårkväll somnade nog alla strax efter tiosnåret. Alla var helt slut och tröttheten hade satt in redan vid sju. Men nu är vi tillbaka igen, pigga och glada. Snart redo för att åka till dagis och förhoppningsvis jobb idag. Jag får som sagt ett SMS med jobberbjudanden som man får tacka Ja eller Nej på. Förhoppningsvis hinner jag till någon förskola i tid så att jag kan svara ja på förfrågan istället för nej.

Men vet ni. Nu ska vi klä på oss och göra oss i ordning.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vendela:

sv: Tack :D

2:a kommentar, skriven , av Norea Forsman Ohlsson:

Hejsan, du har en jätte fin och väldigt intressant blogg! :) Starkt att du tagit hand om ditt barn så bra fast du fick honom så tidigt :)

Kika gärna in på min om du känner för det, är det bra med dig annars då ? :)

3:e kommentar, skriven , av Linnea:

sv:ja, allt är bra :) själv då ?

4:e kommentar, skriven , av Jenny:

Gud sicken söt son du har!

5:e kommentar, skriven , av Lina:

SV; tack så mycket, VAd ska du göra idag :)

6:e kommentar, skriven , av Tina:

Härligt ni börjar bli friska! här är det friskt! Dock sover jag som en uggla om nättera, vilket är noll!

nehe dags att göra sig klar och lämna dagis! Cykla på cyklen man har skrivat ihop själv! Får se hur den håller ;)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej tycker din blogg äger,

o att du e en stark mamma.

antar att du var 16 när du fick din son? <3.

min mamma fick mig då med.

puss

Kommentera inlägget här :