Stay tuned.

publicerat i Denise;
Nu ska jag sova.
La mig vid sju för att svara på era kommentarer. Men inser tyvärr att dom aldrig kommer ta slut, haha.
Så nu ger jag upp och sover istället. Mina ögon går nämligen i kors av trötthet. Har fått sudda ut hälften av mitt inlägg då den innehöll sär skriv ning ar till förbannelse. Det blir lätt så när man tänker först och skriver sen!

Men vi får höras mer i morgon helt enkelt. Då tänkte jag berätta lite mer om min helg och vad som händer då!
Stay tuned for the next episode.

Sov gott!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Saara:

Goonatt!

2:a kommentar, skriven , av Nayomi:

äh särskrivningar pff.. jag råkade skriva skticam ist för skitcam på min bild haha men pallar fan inte ändra!

3:e kommentar, skriven , av Förvirrade Morsan:

sv; jag tog mig iväg, och det var hur skönt som helst att få träna igen =)



sov gott!

4:e kommentar, skriven , av sanna:

- ska nog kolla på mange makers och fira en kompis som fyller år, själv då? :)

5:e kommentar, skriven , av Laura Michaela:

SV. Låter bra :) Jo tack. Sonen är frisk igen efter en febertopp på över 40 grader..



Jag jobbar på kroppen efter graviditeten :) och mår jättebra tack. Och tack för den söta kommentaren. Den värmde! Du och Kevin är lika fina som ni alltid varit :)



Kram

6:e kommentar, skriven , av Evelina:

Sv; Håller med! Alla bilder är från tumblr.com

(glömde skriva det i inlägget)

7:e kommentar, skriven , av julia ♥:

sv: Haha ;)

8:e kommentar, skriven , av Linda Olsson:

Soooov så gott! :D



KRAM

9:e kommentar, skriven , av Lotta:

Sv: Jaa, vita tulpaner är ju alltid fint såhär på våren :) och det är bara bra med mig, jag är ju ledig imorgon så jag firar lite extra ikväll ;) Vad gör du nu då?? =) Kram

10:e kommentar, skriven , av Carro:

Sv: Tsm:) / sov gott!!

11:e kommentar, skriven , av Marie:

sv: okej, jag har bloggat sedan förra året någon gång ;)

12:e kommentar, skriven , av Johanna:

svar. Ja, de brukar ju göra det... Helt galet! Min vecka har varit helt okej, har haft två prov och en stor inlämning, lite trubbel hemma men överlag väldigt bra ändå :) Firade 100 dagar kvar till studenten igår, det var härligt :)



Sov gott Denise :)

13:e kommentar, skriven , av Ida:

Hej :D jag följer dig på bloglovin och undrar om du kan följa mig tillbaka? ;) xx

14:e kommentar, skriven , av Ackelina ★:

Sv; Ja vi har höns :) Runt 20 st tror jag :) Ja det är verkligen ekologiska :)



Jag vill ha en tidig sommar iår igen :) vill komma ut mera och promenera, sola och att det ska komma massor med blommor så jag kan gå ut och fota dem :)

15:e kommentar, skriven , av julia<3:

-vad kul! :D

kram!

16:e kommentar, skriven , av MIRA:

Håller helt med, det går inte få ihop någon bra text om man tänker före.. Hopplöst...

Sov gott :)

17:e kommentar, skriven , av Louise:

Ja, verkligen! Men den töar nog bort snart iaf :)

18:e kommentar, skriven , av ebba & isabella:

dagens blogg är nu avslutad , va det inte du som vann så kommer nya chanser nästa vecka så håll utkik !

19:e kommentar, skriven , av DANIELA:

sv: Vad mysigt! :)

20:e kommentar, skriven , av Sessan1:

Vilken fin och trevlig blogg du har. Jag fastnade med detsamma som jag började läsa den.



Hoppas allt är bra med dig? VAd hittar du på denna torsdag??



Kram Sessan

21:e kommentar, skriven , av Molly:

sv; tack så mkt :D är allt bra med dig?

22:e kommentar, skriven , av E M M E L L Y:

Det är kul med en massa kommentarer, men att svara på dem kan ta tid haha ;)



Ojsan, nu gav jag dig visst en till! =D

23:e kommentar, skriven , av Alexandra-teckning och foto:

Jättefin blogg!

Allt bra med dig?

24:e kommentar, skriven , av Loreen - Fanblogg ♥:

Svar: jo, ibland kan hon faktiskt vara ganska lik lady gaga med kläderna och så :)

25:e kommentar, skriven , av Isabel:

Nej gör du :O Det är lockande med det skulle jag aldrig våga! Hehe.



Ja, handikappbidrag vore ju nåt haha ;) Men vi får väl glädja oss åt det faktum att vi kommer fortsätta se unga ut när alla andra börjar åldras ^^



Kram

26:e kommentar, skriven , av frida nyburg:

Jo tack min dag har varit helt ok, mycket plugg.



allt bra idag då?



kram Frida

27:e kommentar, skriven , av Nora:

först va det skola och sen dans ;) Göra ida? <3 :D

28:e kommentar, skriven , av emma:

sv. haha inte meningen att ge ångest, var mer tänkt som inspiration :) men jag har inte rört på mej i hela livet förren nu.. och för dej är det inte för sent än :D



sluuuuuuta jag får mardrömar! fattar du hur rädd jag är för getingar? jag har aldrig blivit stucken, men fan så rädd jag är! :(

29:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Idag runt 13.00 kommer vinnaren av dagens blogg upp, kolla om det var du som vann! :)

30:e kommentar, skriven , av zolia:

Sv; åh tack så himlas mycket!ja precis. Hoppas du är piggare idag, haha va kul att kommentererna aldrig tar slut ;-) Kikar in senare igen :) Kram

31:e kommentar, skriven , av LARA JOHANSSON - photos&texts:

SVAR; Dans är inget som jag satsar på just nu, utan gör det mest för att det är kul och man får träning. Men samtidigt så tycker jag att man har en sorts "frihet" i dansen, så det betyder också en massa. :)



Vad är planerna för helgen?

32:e kommentar, skriven , av Sessan:

Oftast blir det att jag inte svarar :P

33:e kommentar, skriven , av Ellen:

Sv: Ja, visst är det kul! Och beroendeframkallande... Lägg till mig (cosecarine) om du har tråkigt nån gång, så ritar vi loss! Haha.

34:e kommentar, skriven , av Sessan:

Dom var riktigt goda & enkla att göra. Det bästa med muffins är att man kan variera dem så mk.

Kommentera inlägget här :