Tji fick jag.

publicerat i Denise;
Ikväll blir jag gräsänka. Andreas ska sticka och jobba snart. Vi lär som vanligt stöta på varandra i dörröppningen i morgon bitti precis innan vi ska promenera mot dagis. Förresten behöver någon påminna mig om att det är Mulle i morgon. Jag kommer med all sannorlikhet glömma bort ryggsäcken annars. Och det är ett krav att den är med på ryggen med en vattenflaska och en sittdyna snyggt nerpackade i den.

Ikväll har jag suttit och väntat på att klockan ska slå nio så att jag ska få gå och lägga mig. Har nämligen trott att Andreas började jobba då. Men icke sa nicke, han börjar tio. Så det blir en drygt sextio minuters väntan till innan jag får sova. Han har nämligen okupperat hela sängen och kollar på film där inne. Allt för att han ska orka jobba hela natten utan att somna. Stackaren, det kan inte vara lätt att pendla mellan dag och natt-jobb som han tvingas göra ibland.

Tur att det bara handlar om två nätter nu.
Synd bara att vi knappt hinner ses under den här tiden.
Men sånt är livet, bara att bita ihop.

Som sagt, påminnelse om Mulle i morgon, tack!


När jag inte tar egocentriska bilder på mig själv, så sitter jag och gäspar så mycket och ofta att ögonen tåras.
/ Trött mamma, AB

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NEWPIC - alice:

svar: ja det var riktigt smaskigt! :)

2:a kommentar, skriven , av WILMA - foto, stil & personligt:

Håller helt klart med, det är sjukt. Man borde gjort någonting för längesedan men det är nu det uppmärksammas.

3:e kommentar, skriven , av Minna:

Hej!



Tack så mycket, jag gillar din blogg också! Jodå allt är bra med mig, förrutom en liten förkylning som lurar hur är det själv? :)



4:e kommentar, skriven , av WILMA - foto, stil & personligt:

Jo, det är klart :)!

5:e kommentar, skriven , av Minna:

Tack så mycket, och detsamma till dig! Aj då, ja då förstår jag att du vill bli frisk snart fast det är väl en sådan förkylningsperiod just nu...



6:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Tack, men det verkar va en influensa jag åkt på så är nog inte helt frisk förens minst nåra dagar...

Så fina barn du har! Och fin blogg! :)

7:e kommentar, skriven , av LARA JOHANSSON - photos&texts:

SVAR; Tack så mycket! Allt bra? :)

8:e kommentar, skriven , av Minna:

Förresten, ska vi följa varandra via bloglovin? :)

9:e kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE ♥ ALLTID TÄVLINGAR!:

SVAR: Haha ja, älskar den :D

10:e kommentar, skriven , av Ellen:

Hej söt blogg!

Jag skulle vilja veta vem som är din favorit karaktär i gossip girl, Glee, OC, vänner eller big brother?

Svara i rätt inlägg! :D

11:e kommentar, skriven , av Minna:

Okej vad kul! :)



Söt son du har, kram! :)

12:e kommentar, skriven , av LARA JOHANSSON - photos&texts:

SVAR; Härligt att höra ju! Och jo, det är bra med mig. Planer för morgondagen? :)

13:e kommentar, skriven , av Minna:

Men vilket sammanträffande! Jag är också det nu fast jag jobbar inte som det, men planen är just nu att bli elevassistent! :)



Kram!

14:e kommentar, skriven , av Carruu:

sv: jadå det är bra, har precis varit o simmat så känns rätt gött o få sova ;) gud vilken söt unge du har, måste ju va varje mammas dröm o få en så fin son.

15:e kommentar, skriven , av LARA JOHANSSON - photos&texts:

SVAR; Jaha ja! (: Men jag har inget direkt planerat, utan det blir skolan som vanligt och sedan dans på kvällen. :)

16:e kommentar, skriven , av Ida - Om mitt liv, samt om min pappa med en hittills okänd sjukdom..:

KONY 2012, gör skillnad! Ta bara 30 min av din tid och se filmen.. Tillsammans kan man hjälpa till och göra skillnad för barn i Uganda som blir kidnappade och används som soldater eller sexslavar..



http://idaliciouss.blogg.se/2012/march/kony-2012-gor-skillnad.html#comment

17:e kommentar, skriven , av amanda:

sv: tack! :D

18:e kommentar, skriven , av Minna:

Jaha, ja då kanske det fanns andra jobb som passade dig bättre just då eller så. Men absolut, jag ska göra det om ett år då jag är fädigutbildad! En fråga bara, var bor du? uppe i norr? ;)



hehe ktam!

19:e kommentar, skriven , av Ida - Om mitt liv, samt om min pappa med en hittills okänd sjukdom..:

Sv: Att det bara finns sådana människor :( Man mår illa av att se den :/

20:e kommentar, skriven , av Emma Eriksson:

sv: tack, nej den är från weheartit.com :)

21:e kommentar, skriven , av Catta:

Sv: Ja, han är helt underbar! ;)

Fin blogg btw! :)

22:e kommentar, skriven , av Minna:

hehe okej, ja då är det lite skillnad jag bor i en by i Storumans kommun i västerbotten! ;) kram! Hur fick du till den här designen på bloggen?

23:e kommentar, skriven , av Victoria Eklund:

ja allt är fint med mig, själv?:)

24:e kommentar, skriven , av ebba & isabella:

dagens blogg är nu avslutad , va det inte du som vann så kommer det upp en ny chans imorgon kl 12 !

25:e kommentar, skriven , av Minna:

Jag provade det för ett tag sedan men då blev det så att menyn, hamnade längst ner på sidan och inte fick jag någon ram heller så det är något fel med den.

26:e kommentar, skriven , av Minna:

Okej, men för mig fungerar det iallafall inte men jag är nöjd med min nuvarande design så. :)

27:e kommentar, skriven , av linn ahlex & silvia papic!♥:

SV: Tack det sak jag :)

28:e kommentar, skriven , av maria:

funderar på Rom, min kille kom hem därifrån i natt . Jobb resa



Kolla tidigare inlägg

Kram Maria

29:e kommentar, skriven , av Malin Oskarsson:

Kommer ju tillbaka imorgon :)

30:e kommentar, skriven , av Carruu:

kan tänka mig det! kram!:)

31:e kommentar, skriven , av Ina♥:

Hehe tack :D

32:e kommentar, skriven , av Anonym:

www.byisabell.webblogg.se - FRÅGESTUND, OM DU FRÅGAR NGT SYNS DIN ADRESS INFÖR 1500 UNIKA!

33:e kommentar, skriven , av Isabelle :]:

Sv: Tack så mycket :D

34:e kommentar, skriven , av wea:

vilken klänning tycker du jag ska ha på studenten? kram :D

35:e kommentar, skriven , av Emelie♥:

tack detsamma , YES allt e som det ska själv ? :)

36:e kommentar, skriven , av maria:

En fråga. är det möjligt att ligga på blogg.se se listan en eftermiddag och sen försvinna därifrån ?



Jag låg på plats 4 idag och nu är jag borta. HAHAHA

Jag som var så glad !

Har du nonn aning ??



Kram Maria

37:e kommentar, skriven , av Lisa:

Jo det är bara bra med mig, hur är det själv?

kram

38:e kommentar, skriven , av J E Y - by Jenny Brändström:

Sv: Tack ! yadayada, allt är toppen!

39:e kommentar, skriven , av Lisa:

Skönt att höra!

40:e kommentar, skriven , av Lindahill:

Hej. Du som kan nå ut till mycket människor. Jag ber dig att titta på den här videon och snälla göra ett inlägg om detta så vi kan stoppa det! Snälla..



http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc

41:e kommentar, skriven , av elin:

Sv: Åh tack så mycket! :)

Det är helt okej med mig, själv då? :D

Kommentera inlägget här :