Lite eftermiddagsnöje.

publicerat i Onördigt;

SENASTE:
Dryck: Äppeljuice.
Telefonsamtalet: Min mamma.
SMS: Hmm, Anna - i söndags.
Sång du lyssnade på: Genom Eld.


Min mamma.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja det har jag.
Har någon varit otrogen mot dig: Yes.
Varit kär: Det är jag nu.
Förlorat någon speciell person: Min gammelfarmor som blev hundra.
Varit deprimerad: Otroligt. I några år var jag deprimerad under skoltiden.
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, har säkert hänt.

 


Mina män, som jag älskar mer än allt.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Svart.
Vit
Brun

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja, några stycken faktiskt.
Fått ditt hjärta krossat: Nej du.
Skrattat så att du har börjat gråta: Händer hela tiden, typ.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej träffat någon sån direkt.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag grubblar inte så mycket på det.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha infact, yes. Men det var bara snälla saker.
Kysst en kompis: Nej.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla. Men jag använder mig inte av MSN längre.
Hur många barn vill du ha i framtiden: Ett fotbollslag.
Har du några husdjur?: Massa dammråttor och silverfiskar. Kanske en toalettspindel också. Har dock inte sett honom på ett tag, så mycket möjligt att han är död.
Vill du ändra ditt namn: Nej verkligen inte.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag jobbade som personlig assistent i Norrtälje. Min mamma och Andreas kom upp och hälsade på och gav mig massa pressenter och åt middag med oss och hade det jättemysigt!
Vilken tid vaknade du idag: Halv sju, varje morgon.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov som en gris.
Någonting som du längtar till: Ska dra utomlands med morsan och Kevin lite senare i vår. Det är något vi ser fram mot.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Oj, finns massor. Men det är dumt att ändra på det förflutna då det har format mig till den jag är idag.
Vad lyssnar du på just nu: Good feeling, Flo Rida.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Massor av Jens faktiskt.
Vad gör dig irriterad just nu: Inget speciellt faktiskt.

OM DIG:
Vad är ditt namn: Denise Elena Carlqvist.
Singel/upptagen: Abbonerad i en livstid.
Stjärntecken: Lejon.
Kille eller tjej: Tjej?
Grundskola: Gröndalsskolan
Gymnasie: Nynäshamns gymnasium.
Högskola: Inte direkt, va.
Hårfärg: Brunett.
Långt eller kort: Vad pratar vi om nu?
Längd: 1.55, typ.
Vad gillar du gällande dig själv: Min personlighet.
Piercings: Naveln.
Tattoos: Jajamensan, en liten rackare.
Höger eller vänster: Skriver med vänster.


DIN FÖRSTA:

Operation: Öronen.
Piercing: Öronen när jag var typ, 5. Annars naveln när jag var tretton.
Tatueringen: Gjorde jag när jag var nitton kanske.
Bästa vän: Dom som står mig närmast vet vilka dom är.
Sporten du spelade: Karate, typ.
Husdjur: Min hamster Whisky.
Vaccination du minns: Typ stelkrampssprutan, aotch.
Konsert: Var på NRJ - radio awards när Big brovaz var som mest populära.
You do the math.
Alkohol du drack: Mesk som trettonåring tror jag.

JUST NU:
Äter du: Tuggar tuggummi.
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Skriva den här meningen.
Lyssnar du på: Det var väl fan vad ni var nyfikna. Grenade - Bruno Mars.
Väntar du på: Bättre tider.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja det vill jag. Gärna nyss.
Vill du gifta dig: Ja, inom sin tid.
Karriär i åtanke: Vill föreläsa, (bli föreläsare) men orkar inte ansöka om F-skattsedel.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon, ärliga helst.
Kramar eller pussar: Kramar.
Kortare eller längre: Längre.
Yngre eller äldre: Äldre.
Romantisk eller spontan: Romantisk och spontan i en schysst kombo kanske.
Snygg mage eller snygga armar: Känns oviktigt.
Tatueringar eller piercingar: Oväsentligt.
Känslig eller inte: Det är sexigt med känsliga män. Men min man är hård som sten.
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Rapp i käften är väl alltid okej. Men det ska vara med en snäll ton.

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Ja det har jag väl.
Gjort något sjukt spontant: Det har jag också gjort några gånger. Mitt liv går inte på schema.
Tappat glasögon eller linser: Nix.
Krossat någons hjärta: Det har jag nog gjort.
Har någon krossat ditt hjärta: Ja.
Har du blivit arresterad: Haha, nej.
Dissat någon: Massor.
Gråtit när någon dött: Yes i have.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Jag och Andreas var barndomsvänner från början...

TROR DU PÅ:
Dig själv: Speciellt alla gånger jag ljuger för mig själv.
Mirakel: Ja det gör jag absolut.
Kärlek vid första ögonkastet: Nej inte direkt. Kärlek är någonting som växer med tiden.
Himlen: Dumt att inte tro på den.
Tomten: Jag har barnasinnet kvar.
Att kyssas på första dejten: Det är väl okej?
Änglar: Det tror jag absolut på.

SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: Ja, i tidigare förhållanden.
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Räknas det när man går i tvåan?
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Det tror jag absolut.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min alldeles egna familj.
Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Hundra procent ärligt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Sv: Tack, vad glad jag blir! :D

2:a kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

tusen atck :D

3:e kommentar, skriven , av Eikarik:

http://eikariks.luffi.se/?i=136 viktigt! snälla läs och dela!

4:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

de är bra, sj? :D

5:e kommentar, skriven , av ellie:

sv: verkligen :) Plus att det är oftast inte att alla andra har dem kläderna på sig heller, så som det brukar bli när det tex kommer in en ny klädkollektion på hm osv

6:e kommentar, skriven , av Malin:

SV: Kul att du är med i veckans blogg! :D

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett smycke - http://mallemusic.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-smycke-fran-simplycia-1.html

7:e kommentar, skriven , av Jessica - En flicka som är stark:

kul lista :)

8:e kommentar, skriven , av Malin^^):

Klart det var ok! :D

9:e kommentar, skriven , av Emma:

Vilken rolig lista!! :)



Sv: Precis så som du beskriver med stjärnor är det. Så ofattbart men så häftigt! :)

10:e kommentar, skriven , av Sandra:

sv: Visst är det :(

Skulle verkligen inte vilja råka ut för det där själv...



Jag lånar den där till min blogg också ;)

Kommentera inlägget här :