Xperia mini dead!

publicerat i Denise;
Min mobil är helt paj. Ironiskt nog så började de allvarliga tekniska problemen med nallen när jag beställde en ny. Så det kan vara avundsjuka - mobiler mellan. Ni vet hur det kan vara med teknik. Tihi.

Just nu längtar jag efter att få sätta hammaren i den gamla. För tro mig. Min Xperia mini pro kommer råka ut för en kraftig misshandel om några dagar, funderar på att använda mig av sågen också, men är rädd för att det kommer orsaka för mycket kladd - om ni förstår vad jag menar ni CSI-nördar. Om någon har några invändningar, var god stig fram nu...
... ingen?

Då så!

Preliminärt datum för misshandeln infaller runt kvällen på måndag nästa vecka - senast. Om ni vill vara åskådare för årets händelse, var god kontakta expiditionen. Ni hade också fått ringa mig - OM JAG HADE HAFT EN HEL TELEFON DET VILL SÄGA!

Kommentera inlägget här :