Gårdagen hos världens bästa Nettan!

publicerat i Denise;

Gårdagen spenderade jag, Kevin och Andreas hemma hos världens bästa Nettan! Vi fann verkligen varandra för något år sedan då jag kom in som vikarie på hennes arbete och sen dess har vi haft en nära kontakt. Känns fantastiskt att ha fått lära känna en så underbar kvinna, och hennes otroligt vackra barn och man!

Igår blev vi bjudna på middag, och ni ska inte tro att det görs mat för få när man kommer och hälsar på, haha! Jag rullade från matbordet när sista tuggan var uppäten! Men så otroligt gott var det!

Både innan och efter maten så körde vi ett parti av kubb, det hör liksom sommaren till! Nettan och barnen blev så förvånade över min talang att jag nu funderar på att söka till sommar os i kubb tår 2025!

(Vill ni veta vad som egentligen hände under kubbspelandet och för att se fler bilder från kvällen, så föreslår jag att ni klickar er in på Nettans egna blogg, den finner ni HÄR!)

Efter ett vunnet och ett förlorat parti kubb så samlade vi oss runt soffan och kollade in Eurovision. Likt artonmiljoner andra familjer runt om i världen. Typ.

Hur det gick vet ni säkert själva!

 

Kommentera inlägget här :