Jättedålig.

publicerat i Denise;
Känner mig jättedålig.

Jag känner mig otroligt omotiverad till att gå ut trots att solen skiner in och bländar mig - fast jag ligger på skuggsidan av lägenheten för att minska ångesten till det längsta, men inser att grannens fönster reflekterar ljuset och leder det rakt in till mig i sovrummet. Funderar på att dra ner rullgardinen, men då måste jag ändra possition i sängen och det orkar jag inte. Jag har nästan inte orkat ta mig upp ur sängen på hela dagen, trots detta har jag hunnit med både hämtning och lämning på dagis, samt att besöka min pappa i några timmar på förmiddagen (och gjort två inlägg i bloggen), samt handlat (visserligen bara en sak). Men trots det så känner jag mig värdelös idag. Jag har ätit - och gett Kevin glass till mellanmål i brist på fantasi så dränkte jag glassen i saltlakritssås. Och till middag har jag ätit en Thai Cube just för att jag är så omotiverad till att ställa mig vid spisen. Fuck my life... idag i alla fall, haha.

Längtar mest till min födelsedag just nu
- för första gången på många år.
Jag brukar inte gilla att bli äldre.
Men just nu känns den tanken helt okej.

26/7 alltså. Men det är ju ett tag kvar dit.


Väldigt lakritsdränkt vaniljglass.

Kommentera inlägget här :