Besvikelsen som uppstår...

publicerat i Denise, Tjejsnack;
... när citronen man beslutat sig för att äta inte är tillräckligt sur.
... när o'boy pulvret är slut då behovet av något sött väger tyngre än det "sura"
... när man kommer på att man satte på en tvätt imorse och den inte hängt sig själv (på torkställningen).
... när favorittandkrämen är slut och man får använda barnens tills en ny är inhandlad.
... när batterierna är slut och man verkligen, verkligen behöver batterier.
... när man sagt åt sig själv att sova innan tio och man tittar på klockan och upptäcker att klockan är tio.
... när man inte ens är trött vid tio fast man borde vara det.
... när man inser hur mycket man saknar sitt gamla, långa hår.
... när man upptäcker att man bara har sex avsnitt kvar innan Grey's säsong 7 är slut.
... när man inte hittar säsong 8 någonstans.
... när citronen man inte alls ansåg vara sur ger sura uppstötningar och halsbränna.
 
Livet är hårt ibland helt enkelt.
 
 
Mitt hår från i början på sommaren, typ...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Tack! Hon är verkligen gullig, men ett riktigt litet busfrö ibland med;) jag har en fråga, hoppas den inte är för privat! Men hur är kevins relation med hans pappa?:) träffar han honom något?:) kram på dig!

Svar: Kevins relation med hans pappa är fungerande. Inte bra på långa vägar, utan mest fungerande. Efter tingsrättsmöten så har en domare med vårt godkännande fastställt dagar som Kevins pappa själv valt. Som en vecka till jul eller nyår (vi byter vartannat år), en vecka varannan påsk och en månads umgänge under sommaren.
Sedan talas de vid över skype varje söndag på avtalad tid - och ibland vill Kevin prata och ibland inte. Det är helt och hållet upp till honom att meddela pappan vilket humör han är på, då man inte kan tvinga en sexåring till att göra som man själv vill och behagar.

Hoppas du fick det svaret du sökte :)

KRAM!
Denise

2:a kommentar, skriven , av Carro - Foto:

Värsta är ju när man dagen innan insett att tandkrämen är slut så man borstar med barnens och likt förbannat glömmer man bort att köpa ny dagen därpå. Sådär kan jag hålla på i en vecka innan jag tar mig i kragen och kommer ihåg den där förbaskade tandkrämen på affären ;) haha.

Svar: FAIL! Jag har glömt att inhandla tandkräm idag, trots att jag hade din kommentar som kunde påminna mig. Jag är rädd för att det kommer ta en vecka för mig att handla in en ny också. Och då kommer jag ha tagit slut på ungarnas tandkräm som man ändå inte blir/känner sig ren i munnen av =P
Denise

3:e kommentar, skriven , av Sandra :

Ok!:) skönt att de har kontakt, men tråkigt att det blivit som det blivit kanske:) men så är det ju:) han verkar ju ha en Superbra mamma iaf !! :D

Kommentera inlägget här :