Bilden har egentligen ingenting med inlägget att göra.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Somnade faktiskt runt elva igår, förvånandsvärt nog. Men vaknade tjugofem gånger under natten, dock ingen gång av att jag var kissnödig...Hade massa stressdrömmar istället. För på något sätt hade jag tagit mig från en fest till en annan och lämnat systemkameran och mobilen på den fest där jag inte befann mig och var tvungen att ta mig tillbaka innan någon snodde dem. Så jag vaknade ganska svettig imorse efter den drömmen. Materialist? Jag?
 
Påminner mig själv om att ta med mig gympapåsen nu. Annars kommer jag nog glömma bort det när det väl är dags att gå till skolan. Nej nu står frukost på agendan, sedan är det klädrace och skolpromenad som gäller.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra :

Klädracet måste vara en av de bästa uppfinngarna! :) haha

2:a kommentar, skriven , av Sotnosen!:

Haha dessa gravid-drömmar!:-)

Kommentera inlägget här :