Det här med julkort.

publicerat i Bilder, Kevin 6 år;
Julkort. Julkort. Julkort. Fan, jag får ångest bara av att tänka på att det snart är jul och så får man massa mail som påminner en om att man ska vara ute i god tid med framkallning av julkorten. När betyder det att man ska klä upp barnen i julkläder egentligen? I oktober - för att vara ute i riktigt god tid, eller november - eller början av december? För mig känns det mest naturligt att om man ska klä ut och fota barnen göra det i december. Det känns som en acceptabel utklädningsmånad. Å andra sidan så var det en jultomte på ett tomtelotteri under en markknad i centrum redan i oktober.
 
I år känns det meningslöst att ens försöka fotografera Kevin i någon söt tomtedräckt.Han har utvecklat en expertis på att se så fort jag dragit fram kameran och riktar den mot honom. Då åker händerna direkt upp i ansiktet eller så blundar han på varenda bild. Men jag har några söta tomtebilder som jag fått genom åren...
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Åh vad söt liten kille:)

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Riktigt fina bilder :)

Kommentera inlägget här :