Du ger mig bra vibra-a-a-a-ationer.

publicerat i Denise;
Jag hade lagt ner en tvätt i maskinen för någon dag sedan som väntade på att få bli tvättad och idag - när jag inte hade någon tvätt att tvätta efter den så beslutade jag mig för att få den tvättad på en gång nu på förmiddagen. Nackdelen var bara att det låg en kudde med i maskinen och den kudden gjorde så att trumman kom i obalans under centifugeringen. Så hela tvättmaskinen började hoppa som en gallopperande häst och förde ett himla oväsen. Haha.

Så där fick jag sätta mig under centifugeringsprocessen och läsa en bok ovanpå tvättlocket och lägga all min tyngd på tvättmaskinen. Det hjälpte dock inte så vidare mycket utan tillslut fick jag avbryta centifugeringsprogrammet och ta ut den dygnsura kudden och starta om centifugeringsprocessen med den resterande tvätten i.

Undrar vad grannarna skulle säga om de upptäckte lilla tjocka mig ovanpå en tvättmaskin.
 

Taggar: Vibrationer, centifugering, humor, obalans, tvättmaskin;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emily:

Hahha. Måste ha sett fruktansvärt roligt ut :D

2:a kommentar, skriven , av Magge:

det var vä skönt med vibbrationerna....kanske därför du fick hoppa av.sparade batterierna i apparaten..

3:e kommentar, skriven , av anna:

Hahaha...måste ha sett snyggt ut

Kommentera inlägget här :