En god vän.

publicerat i Denise;
I morgon ska jag umgås med en tjej som jag gick i paralellklass med i grundskolan och var jättenära vän med. Vi har knappt setts sedan dess - om man bortser från att vi stött på varandra på stan några gånger, det blir lätt så när man börjar gymnasiet och flyttar. Men undertiden som vi var ifrån varandra från grundskolan så har hon gått och blivit tvåbarnsmamma. Hon har två supersöta små killar. Den yngsta är bara några månader gammal och så gudomligt söt.

Det var i år när jag jobbade som dagisfröken på det dagis som hennes äldsta son går på, som vi fick upp kontakten igen. Så nu, i morgon så ska hon hämta upp mig här utanför klockan åtta på morgonen, direkt efter att jag lämnat Kevin på skolan så ska vi hitta på något mysigt tillsammans.

Ser verkligen fram emot en dag med henne och hennes lille guldklimp.
 

Kommentera inlägget här :