En promenad.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
En kort promenad... visade sig tillslut ta hur lång tid som helst. Fy, jag är helt förstörd.
Somnade som sagt om imorse efter att ha lämnat Kevin vid skolan och sov som en gris till klockan var halv tolv, då larmet på mobilen väckte mig. Så då var det bara att tvätta gruset ur ögonen och klä på sig för att gå till skolan. Direkt efter skolan gick jag och Kevin hem till farsan och satt och mös en stund och direkt där ifrån till lekparken. (Ångestfull mamma?)

Så hur jag än ligger och vrider och vänder mig för tillfället så gör det satans ont så jag vill dö. Men det var lätt värt att se hur glad Kevin blev när han fick springa själv till lekparken och klättra i nätet medan jag kom lunkande en halv kilometer efter honom.. Haha. Jag behövde bara, tack och lov stå nere på trygg mark medan Kevin sprang runt i "spindelnätet" och lekte apa sju meter upp i luften. Efter tjugo minuter i nätet så tog vi oss vidare (haltande) hemåt igen. Nu ska jag snart laga mat till mannen vaknar och är hungrig.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Tråkigt att du ska ha så ont:-( kram

Svar: Ja det känns inte riktigt så bra som det brukar göra nu när jag rört mig en kilometer för långt :(
KRAM!
Denise

Kommentera inlägget här :