Ett lite glatt inlägg.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Igår suckade jag över min brist på gravidbyxor och direkt efter publicerat inlägg så kilade Andreas bästakompis tjej förbi med ett par som var för små för henne för tillfället. I början av min graviditet fick jag nämligen låna en hel låda gravidkläder av henne... till den dagen då hon insåg att hon var gravid och behövde ha tillbaka dem, haha. Men nu är jag i alla fall ett par byxor rikare och dem bor jag i ska jag tala om - då detta paret nästan är de enda paret jag har i min ägo som är anpassat efter novembervädret.
 
Så tack Maria ♥
 
En annan rolig sak jag upptäckte igår var att jag fortfarande får i min navelpiercing i naveln. Orginalhålet gjorde jag när jag var tolv eller tretton på en tatueringsstudio i stan, givetvis sa jag att jag var femton och tog med mig min pappa som kunde intyga detta. Kan dock omöjligt tro att dem gick på den historien då jag idag ser ut att vara femton enligt många! Men den ska hur som helst åka i direkt när jag kommer hem från BB minsann. Trodde hålet hade växt igen för länge sedan, men icke sa nicke. När jag väntade Kevin tog jag ut piercingen och var utan den i drygt tre år innan jag fick ett infall i min lägenhet och beslutade mig för att göra hål i naveln igen - på egen hand. Så där satt jag och skrek som en skållad råtta samtidigt som nålen gick igenom det gamla hålet och piercingsmycket kunde återfå sin normala plats istället för i översta kökslådan. Men denna gång slipper jag förhoppningsvis den smärtan, haha.

Just nu är Kevin slängd i säng för att sova, varav han utbrister:
"Mamma, jag har ingenting att göra nu när jag ska sova!"
"Men det är väl det som är själva grejen med att du ska sova, Kevin?"
"Ja? Jaha? Och?"
"Men sov bara!"
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Jag gjorde tvärtom...hade i den på första men tog ut den nu andra graviditeten

Kommentera inlägget här :