Fantastisk kväll/ natt

publicerat i Denise;
Jag har en känsla av att jag var ganska trött igår kväll.

Det började med att jag som vanligt fyllde upp mina två 0,5 liters läskflaskor med vatten. Efter att ha gjort detta så placerade jag dem på tvättmaskinen, varav jag stöter till den ena så den faller ner på golvet. Givetvis har jag inte hunnit få på locket på den som föll, så mycket av vattnet hinner rinna ut innan jag återfick balansen på flaskan igen. I ren reflex så sträcker jag mig efter papper och ska torka upp den fläck av vatten som samlat sig på golvet till jag inser att vattnet rinner mot avloppet. Just det - jag var inne på toaletten, där får man spilla vatten på golvet om man vill.

Fortsättningsvis så låter jag vattenpölen vara och ska istället borsta tänderna. Kruxet med det hela är bara att jag tar handkräm (dagskräm) på min tandborste istället för tandkräm och får stå i tre minuter och tvätta bort denna minst sagt udda smak från tandborsten. (Det går bra nu...)

Och i natt när jag går upp och kissar krockar jag med toalettdörren så min tå som givetvis har nageltrång slår i dörren varav jag vill ställa mig och böla i ren frustration mitt i natten.

Nej men... jag hade en fantastisk kväll/ natt... typ.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Nä fy vilket oflyt du har

Svar: Förhoppningsvis lär man sig av sina misstag =P
Denise

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Men stackare! Inte är det lätt inte. :/

Svar: hahaha, nej. Och med magen som är i vägen överallt att man inte längre ser var man placerar fötterna :P Det är nog de värsta. Resten kan jag stå ut med :P
Denise

3:e kommentar, skriven , av Emily:

Jag hoppas du upptäckte att du tog handcreme innan du stoppade tandborsten i munnen? :O

Kram

Svar: haha nej...! jag ville egentligen inte erkänna det =P men min tanke är att tänderna i alla fall blev mjuka och lena av den borstningen som varade i cirka 1 sekund... haha. Sen stod jag och fräste i x antal minuter :P
Denise

Kommentera inlägget här :