Jag skyller på Kevin.

publicerat i Kevin 6 år;
Ärligt talat så vet jag inte vem av oss som hade svårast att komma upp nu på morgonen. Jag vill skylla allt på Kevin men det var ändå han som fick mig att vakna upp igen efter att ha legat och kramat om honom i hans säng i drygt en halvtimma. Hade han inte börjat prata med mig så hade jag fortfarande legat kvar och kramat om honom.
 
Antingen idag eller i början på nästa vecka förväntas jag få samtalet från läkaren som vi var hos för några dagar sedan. Hon skulle ringa på en uppföljning och höra hur det gick för oss. Och sedan vi kom hem så har jag ju bara tagit upp Kevin en gång per natt, till skillnad mot fem som jag gjorde innan - och han har hållt sig torr hela natten efter ett kisstillfälle. Vissa nätter har det hänt olyckor, men det har varit pga att jag inte orkat ta mig upp, så det har helt och hållet varit mitt fel varje gång och inte Kevins. Så medicinen fungerar utmärkt och tvättmaskinen kan andas lugnt som inte behöver användas varje dag. Så himla underbart.

Fredag idag.
Även det är underbart!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carro:

Vad härligt att allt gå mot det bättre :) Håller tummarna för Kevin och nätterna <3
Hoppas ni får en fin fredag!
Kram kram

Svar: Ja nu går det riktigt bra :) Och det är himla skönt att slippa tvätta varje dag :)
KRAM!
Denise

2:a kommentar, skriven , av anna:

Skönt att det fungerar. Kram

Kommentera inlägget här :