Konsten att bada och tvätta håret.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Kevin somnar verkligen ALDRIG. Och innan han somnat så kan jag inte smyga med att äta min choklad som Andreas nyss köpte åt mig på affären. Så det är bara att vara en snäll mamma och vänta på att han har slocknat så han somnar gott ovetandes istället för att bli suktad och beslutar sig för att tjura över att han inte får smaka.
 
Vi tog ett bad tillsammans nu ikväll jag och Kevin. Han tyckte det var superkul då han fick bada med kalsongerna på. Haha, allt för att locka ungen till att tro att jag är världens bästa mamma, trots att han måste bada mitt i veckan, på en onsdag och till råga på det även bli tvungen att tvätta håret.


Han tog ett riktigt bad idag alltså, och inget virtuellt bad som han ofta föredrog runt 2009!

Kommentera inlägget här :