Mardröm, tror jag...?

publicerat i Denise;
Jag hade någon helt sjuk dröm i natt. Den var helt abstrakt så att återberätta den känns näst intill meningslöst. Hur som haver så hamnade jag tillslut i Andreas dotters säng för att min säng blev för "läskig" att sova i. Jag sov i hennes säng under någon timma enbart då jag tvingas ligga med benen ihopvikta och ganksa snabbt framkallade kramp i benen. Efter sovstimmen i hennes säng så återgick jag till min vanliga säng och njöt över att kunna ha benen utvikta igen.
 
Men om någon såg mig byta säng så måste det sett jätteroligt ut. Jag var ju helt groggy och att stå i ett mörkt rum och återfå balansen för att sedan trampa iväg med kudde och täcke till en annan säng måste ha sett jätteroligt ut. Jag minns egentligen inte själva drömscenariot men jag minns att jag tänkte "Okej, jag ska aldrig mer sova i min säng igen!"

Så här sitter jag. Enormt trött med ögonen näst intill i kors och inväntar frukost. Måste säga att jag ser fram emot att lämna Kevin på skolan idag... Zzz...
 

Kommentera inlägget här :