Mitt i natten.

publicerat i Denise;
Jag fattar verkligen inte varför jag vaknar mitt i natten utan förmågan att kunna somna om efter att enbart ha sovit mig igenom några timmar. I natt vaknade jag halv tre av att jag behövde kissa och det kändes som jag aldrig kom tillbaka in i djupsömnen igen. Jag låg helt enkelt bara och blundade resten av natten, vilket faktiskt är mer frustrerande än vad det låter. Nu måste jag säga att jag längtar ganska mycket till fredag kväll - då får jag i alla fall sova ut utan att behöva gå upp halv sju på morgonen. Och det är ju bara morgondagen kvar.

Det blir en liknande dag som gårdagen.
Komma hem och sova efter att ha lämnat Kevin på skolan, i alla fall i någon timme så att jag återfår energin jag förlorat under natten igen.
 
Hade gärna skrivit god morgon till inlägget. Men det är ingen god morgon.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Fy vad jobbigt. Hoppas du får vila på dan. Kram

Kommentera inlägget här :