Mysig förmiddag.

publicerat i Denise, Porträtt;
Nu har jag kommit hem efter en förmiddag med min kompis och hennes übersöta son.

Vi började med att åka med hennes lillgrabb på snart fem till förskolan. Sen drog vi vidare in till Handen med den minsta lillkillen där vi fikade och åt frukost tillsammans. Känner fortfarande en bismak av min kyckling och aioli wrap och min moussetårta till efterrätt. Kommer nog rapa vitlök hela eftermiddagen nu, haha.

Sen gick vi i Handen centrum en kort stund innan vi drog oss hemåt igen. Men gud så mysigt det var. Hennes lilla kille är så himla social och bubblar hela tiden. Och hela min livmoder drog ihop sig när han log. Åh, ge mig en så söt bebis nu - tack! ♥


 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sotnosen!:

Den som väntar på något gott...! Sägs det ju ;-)

2:a kommentar, skriven , av Carro:

Han var verkligen söt :-)
Snart är det din tur igen, bara drygt en månad kvar ju :-)
Hoppas du har en bra tisdag :-)
Kram

Svar: Han var verkligen bedårande!Ja - jag hoppas tiden går fort fram till dess bara ;)
Stor kram!
Denise

3:e kommentar, skriven , av anna:

Vilken söt bebis

Kommentera inlägget här :