Nissen.

publicerat i Kevin 6 år;
Här om dagen försökte jag mig på att fotografera Kevin i sin tomtedräkt som han på egen vilja faktiskt satte på sig. Han önskade att få vara tomte i år så då kommer den tomtedräkten till hands, trots att det är storleken mindre än vad han egentligen ska ha. Jag var helt säker på att han hade velat vara julgran i år igen, men icke sa nicke. Och tack och lov för det egentligen för att den dräckten har en del jobb på sig för att få den att funka som en gran igen, haha. Den har legat inträngd i vår garderob detta år så den ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.

Men att fotografera någon liten Nisse som inte alls vill bli fotograferad är inte så lätt som det låter. Tillslut gick han med på att jag fick ta EN bild och med motljus mot kameran och med ett fejkat leende från hans sida så blev detta resultatet...
 


Ska försöka få en ny bild på Nissen när han är på bättre humör och mer sugen att fastna på bild, haha.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

När man vill att dom ska va med på bild så vill inte dom men när man inte orkar ja men då vill gärna barnen vara med på bild :P

2:a kommentar, skriven , av anna:

Nä d e inte så lätt. Men det va en väldigt söt liten nisse. Kram

Kommentera inlägget här :