Nog för att han heter John Blund

publicerat i Denise;
I natt har jag inte sovit någonting knappt utan har tvingat mig blunda och sova så ytligt att jag hört Kevins minsta rörelse hela natten.. Somnade nog in ordentligt första gången vid fem imorse. Efter att ha kissat för femhundratolftegången. Nackdelen då var att mardrömmarna kom till och jag drömde att Kevin föll ned för ett stup och dog när vi var ute och bergsklättrade.

Så hädan efter håller vi oss borta från berg och stup helt enkelt...
 
Jag tror inte ens att jag behöver påpeka för er att mitt nöje denna förmiddag blir att sova ikapp de år jag har missat i sömnväg. För stunden känner jag mig helt död men står trots allt upp och lagar gröt till frukost idag igen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emily:

Haha, ska vi se vem som lyckas bäst? Jag måste med sova nu på förmiddagen. Trots att jag har sovit i natt så är jag sjuuukt trött. Så det blir en repris av solsidan och sen sova.
Godnatt! ;)

2:a kommentar, skriven , av ellie:

sv: haha okej då ;)

Kommentera inlägget här :