Nys inte!

publicerat i Denise, Gravid, Kevin 6 år;
Det har varit sjukt jobbigt de senaste dagarna. Det är som ett hårt tryck nedåt blygdbenet och det känns som att vattnet skulle gå om jag skulle nysa. Tänk vilket roligt sätt att komma ut i världen - genom en nysning, haha. Nej skämt å sido. Det är tur att jag har spjälsängen ståendes mot min sida av sängen. Jag använder mig nämligen av spjälen till att hiva mig upp ur sängen när jag ska kissa om nätterna. Magen är så himla hård så jag vet inte hur jag skulle kunnat komma upp annars.

Kevin somnade jättesnabbt ikväll, inte så konstigt med tanke på att han var uppe redan klockan sex imorse. En halvtimma gör uppenbarligen mycket för en liten grabb. I vanliga fall brukar han "läsa" i sängen i en halvtimma till nämligen. Hmm, kanske ska få upp honom klockan sex nu i fortsättningen? Haha.

Inte nog med att han kom upp och åt frukost, klädde på sig och tog en snabbdusch utan protester imorse. Han sprang även hela vägen till skolan också.
Så himla duktig kille.
 

Kommentera inlägget här :