Packat och klart.

publicerat i Gravid;
Igår eftermiddag packade jag om och packade rätt i BB-väskan. Tog alla tips jag hade fått av er tidigare och stuvade om, vilket tillslut blev ganska bra. Nu ligger kameraladdaren i kameraväskan, datorn och mobil, samt laddare ska med och sen så ska givetvis kameran med. Sen är allt klart.

Okej, jag erkänner. En filt och en overall ska med också. SEN är allt klart.
Det blir till att tejpa upp en checklista på ytterdörren så att allt som inte är nedpackat än kommer med.

Kevin och jag sitter för tillfället och äter frukost. Han tycker nog inte att jag är något vidare sällskap, så jag måste helt enkelt återgå till frukosten.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilde:

SV: tack så mycket. =D grattis till dig med. =) Jag har inte ens börjat packa min men jag kanske får göra det snart. =P

Svar: Haha ja man vet aldrig när de små liven förväntar sig ploppa ut. Allt sker på deras villkor vare sig man vill det eller inte. Så det är nog en fördel att vara förberedd. :)
Denise

2:a kommentar, skriven , av anna:

Skönt att det är klart. Kram

3:e kommentar, skriven , av Mikaela-Mamma till Ludwig:

Skönt att ha allt klart man vet ju aldrig när det är dax :)
Jag packade också bb-väskan i god tid men jag var så klantig och glömde packa ner byxor till mig själv vilket som tur var löste sig :)
Hade ju sett snyggt ut annars , åka hem med sjukhus rocken kanske ;)

Svar: Hahahaha, härligt. Jag har packat ner ett par leggings åt mig. Jag har absolut inte planerat att stanna på BB vidare länge =P Så jag får helt enkelt nöja mig med sjukhuslinnet och nättrosorna tills dess att jag åker hem! ;)
KRAM!
Denise

4:e kommentar, skriven , av Mathilde:

SV: Ja det är väl det.. Får nog fixa det till helgen =)

Kommentera inlägget här :