Precious.

publicerat i Filmer/serier;
Det var otroligt länge sen som jag grät oavbrutet till en film. Men igår hände det. Jag kollade nämligen på filmen Precious från 2009. Och usch, det är ingen film man ska kolla på när man är full med hormoner och är gravid, men fan va bra film det är. Så himla stark handling och för er som tror er ha psyket och styrkan till att se den kan göra det här ! Och den är verkligen sevärd även om det gör sjukt ont i hjärtat när man ser den.

↑ Precious

Ikväll har jag inte varit helt tårfri heller då jag kollat in de Norska Barnmorskorna på SVT play. Usch, varje förlossning blev en gråtfest för mig. Men det är härligt att gråta även fast Kevin blir smått orolig och undrar vad som är fel, haha.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Den filmen har jag sett två gånger och gillade den precis lika mycket andra gången som den första. Den satte sig djupt i hjärtat! <3

Svar: Den är så otroligt bra men hemsk. Usch! Och man kan verkligen föreställa sig att vissa förhållanden i USA (framförallt i förorten) är precis så som filmen beskriver.
Denise

2:a kommentar, skriven , av anna:

har hört att den filmen ska vara superbra

Kommentera inlägget här :