Saker jag avskyr.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
  • Att jag inte packar Kevins gymnastikpåse dagen innan han ska ha gymnastik. Jag tror jag alltid stressar samma dag med att packa den där jävla gympapåsen.
  • Att jag inte fixar i ordning kläder till Kevin dagen innan och lägger det i soffan så att han kan vara med på klädracet på bolibompa. Istället skyndar jag att plocka fram kläder åt honom samma sekund som klädracet börjar.
  • Att jag inte packar ner frukt till Kevin dagen innan i skolväskan. Istället så kommer jag på fruktjäveln minuten (ibland sekunden efter vi gått) innan vi går till skolan.
  • Att jag inte lägger mig i tid så att jag kommer upp i tid på morgonen  dagen där på.
  • Att jag inte sätter igång med sysslorna här hemma innan jag gör något annat.

    Typ det bara.
    Jag avskyr faktiskt inte så mycket i livet. Ärligt alltså!
    Bara allt sånt jag inte gör - avskyr jag. Typical Swede.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Stress är bland det jobbigaste som finns

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Ibland undrar jag varför man gör det svårare för sig själv istället för att göra saker i tid. Men samtidigt ska man nog inte vara för hård mot sig själv, tänk på allt det där man faktiskt får gjort!

Kommentera inlägget här :