Söndag

publicerat i Barnen, Denise, Gravid;
Nu har nog sjuttiofem procent av familjen vaknat. Om ganka precis en timma kommer ungarnas kompisar med föräldrar hit och just nu ligger jag halft  påklädd utan en tanke på att orka ta på mig mer kläder. T-shirt och trosor räcker, eller hur?!

Jag har egentligen ingen aning om vad som planerats idag, annat än att de kommer hit alltså.
 
I natt innan jag skulle sova så gav lilltjejen mig världens halsbränna. Hon hickade i säkert en timma, oavbrutet under natten - och vad händer nu det första som sker på morgonen? - Hon börjar hicka... så nu vet jag vad jag har att se fram emot. Kan nästan känna hur magsyran är påväg upp för att sätta sig i halsen.

God morgon.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lotta, klädtokig småbarnsmamma!!:

God morgon!!! Hoppas ni får en härlig dag! ;-)

2:a kommentar, skriven , av anna:

fy, det är ju så jobbigt med halsbränna

Kommentera inlägget här :