Tandläkarbesök.

publicerat i Kevin 6 år, Skola;
Jag somnade alldeles för sent i natt som vanligt. Klockan tolv stod klockan på sista gången jag kollade. När jag insåg vad klockan var så vände jag bort klockan in mot väggen för att sluta stressa upp mig. Det hjälpte dock inte så mycket... så jag var säkert vaken till halv två och vred och vände mig.

Så direkt efter att jag har lämnat Kevin vid skolan så ska jag som  vanligt hem och vila. Jag får verkligen ångest över att behöva vila på dagen då dagen är den enda tiden jag har på att göra i ordning allt som ska göras iordning. Som att ringa samtal, fixa med papper och fixa allt innan Kevin kommer hem från skolan vid tolv. 
 
Idag kommer det en tandläkare till Kevin skola som ska berätta hur man bäst håller efter sin munhygien. Så det är bäst att vi borstar tänderna lite extra noga idag innan Kevin drar dit, haha.
 
Nu ska jag tvinga i Kevin lite mer frukost och sedan promenera bort till skolan.
 
 

Kommentera inlägget här :