Tecknad serie.

publicerat i Kevin 6 år;
Andreas jobbar som bartender halva kvällen ikväll så jag gjorde ingen fancy middag åt mig och barnen. Orkade verkligen inte stå vid spisen idag, så det blev något så simpelt som blodpudding och potatisbullar. Men ungarna vräkte i sig detta och vi hade långa diskussioner om hur och var ifrån man fick blodpudding. Jag kände inte för att gå så långt in på detaljerna för ungarnas skull dock, haha.
 
Efter maten blev det tummelisa och en väldigt udda tecknad barnserie som ungarna roade sig med att se. Det är konstigt men all typ av modern tecknad känns så himla B på något sätt. Det känns som handlingen blir värre och värre och samma sak gäller animeringen. Jag som trodde att utvecklingen gick framåt och inte bakåt. Tacka vet jag smurfarna. Nog för att det är konstigt med små blåa svamp-liknande gubbar, men det är enormt mycket bättre än dagens fantasilösa barnserier.


Nu ska jag slänga barnen i säng.
De får somna till en film ikväll om de orkar.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Smurfarna och bumbi björnarna:-)

Kommentera inlägget här :