Torsdagsmorgon.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
... och så kom snön hit också.

Jag hade hoppats på att det inte var sant i natt. Att snön hade kommit alltså. Jag hade hoppats på att den skulle vänta med att komma till mars. Men inte då, jag får helt enkelt finna mig i att det är snö och slask ute. Huwanemig.
 
Jag somnade vid tio igårkväll och sov till halv sju. Kan verkligen inte minnas när det hände mig sist. Helt jävla underbart.
 
Disa kom hit för några minuter sedan så hon springer runt och nosar och letar efter en boll att roa sig med. Hon lär få leta en stund dock, jag tror alla bollar är slängda nämligen. Förutom golfbollen under soffan, undrar om jag ska säga det till henne, haha.

Snart ska jag ta en fika med Kevins- bästakompis- mamma. Efter jag lämnat krabban på skolan ska jag promenera ner på centrum och möta henne. Härligt att få prata av sig. Samtidigt måste jag ringa alla jobbiga samtal nu på morgonen också. Men det är lugnt, det här fixar jag...!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

vad skönt att du fick rejält med sömn:) kram

Kommentera inlägget här :