28.

publicerat i Gravid;
Snart går jag in i vecka 29. Okej, först på söndag men som det är just nu går dagarna och veckorna skrämmande fort. Jag kan inte riktigt föreställa mig att det är mellan tio till tretton veckor kvar till vår vardag kommer se helt annorlunda ut. Till vi ska välkomna en ny familjeliv in i vårt liv. Det känns så overkligt på något sätt. Det är inte bara jag och Andreas som ska lära känna detta nya liv, utan det är alla vi känner som ska lära känna henne. Och framför allt storebror och storesyster.

Jag hoppas tiden går fort fram nu. Dels för att jag har så ont och dels för att vi längtar så in i norden efter det nya lilla miraklet som ska behöva stå ut med oss resten av sitt liv.

Vi längtar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

ja något är det ju helt klart. Man får väl, skänka kanske eller nåt.. haha Eller vänta tills bonusdöttrarna blir större å hoppas de får samma skostorlek.. :)

2:a kommentar, skriven , av yohanna:

Ja, men så är det för oss också, får hoppas vi hittar något namn :)

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Det kommer att gå fort men sista tiden är ju alltid seg för en själv

4:e kommentar, skriven , av Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen:

Spännande med syskon :) Jag är några veckor efter dig bara :) Går in i v.24 på lördag :) Grattis och lycka till!

5:e kommentar, skriven , av emelie:

Vilken otroligt mysig bild!
och tack för komplimangen på min sida, gillar din sida mycket, den är mysig :)

Kommentera inlägget här :