Aftonbladet.

publicerat i Gravid;
Imorse (artikeln finns nog kvar någonstans) så stod det på aftonbladet om en död svärmor som visat sig på en ultraljudsbild. Det verkar som sagt vara inne att syna sina ultraljudsbilder - och min kusin gjorde detta åt mig då han på facebook skrev följande:

Vad är det för djur jag ser i din ultraljudsbild på din bloggsida?
Är det en häst, giraff?

HAHAHA! fan va sjukt! Har inte tänkt på det innan, men jag tror vi ser samma sak ;P
 
Det tror jag med att vi gör! Ser ut som ett gosedjur, typ en giraff.
 

Vad anser ni?
Och tror ni aftonbladet skulle nappa på en artikel om detta o
m jag påstod att jag legat med ett gossedjur?
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

hahaha, ring aftonbladet och kolla, dom nappar garanterat;) kram

2:a kommentar, skriven , av Emily:

Hahaha, såg det inte alls först men nu.. haha ser det hela tiden. Och visst ser det ut som en giraff :D

Snälla, försök med aftonbladet ;)

3:e kommentar, skriven , av Fanny:

Jag ser en liten fågel där inne :D tkr definitivt du ska försöka sälja den storyn haha :D Låter perfekt!!!
Kram<3

4:e kommentar, skriven , av Elin:

Fast nä. skulle säga val. Eller späckhuggare typ. Sådeså

5:e kommentar, skriven , av thilde:

den artikeln på aftonbladet var riiiktigt creepy, haha.
Men ja, jag ser giraffen på bilden där, så ball :P

Kommentera inlägget här :