Äntligen lördag.

publicerat i
Idag har vi en del saker som står på schemat.

Det är marknad idag, enligt min mamma i alla fall. Och hon ville ha sällskap dit så jag får väl offra mig att g på höstmarknaden i centrum. Mysigt. Det tråkigaste är dock att de alltid säljer samma saker. Viltkorv, godis, strumpor och garn samt broderier - typ. Men det är väl själva charmen med en marknad kanske. Att allt är återkommande.

Efter marknaden så är jag och Kevin bjudna på middag hos mamma och pappa. Andreas ska jobba i eftermiddag och ska iväg redan vid tre. Och jag har lite fobi för att tillaga en stor middag och äta den själv, så jag såg till att bjuda bort mig till päronen istället.
 
Förresten fick jag sovmorgon till nyss av min älskade son som också vaknade vid kvart i tio.
Underbara unge. Haha.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Lannebrink:

sv: okej följer dig nu :) blev nummer 49!
kram

2:a kommentar, skriven , av josephine:

Du har en fiin blogg!! :)

3:e kommentar, skriven , av anna:

hoppas att du får någon god mat idag. kram

Kommentera inlägget här :