Baddräkt.

publicerat i Bilder, Denise, Mat;
Det har nog att göra med att man är främmande med baddräkt.

Jag försöker inbilla mig det i alla fall. Jag har ju som sagt inte använt baddräkt sen jag var tio. Och att ta det steget tillbaka känns... smått vemodigt. Men den var riktigt fin, och den sitter fint på. Och jag visar varken bröst eller rumpa - då baddräktsmodellen är från nittonhundrafemtiotre, och har shorts och kort v-ringning. Så det är ju skönt. Till baddräkten fick jag också en morgonrock... eller något liknande, som man kan slå om sig när man tröttnat på att bada.
 
Ungarna äter lunch nu så att de orkar bada hela eftermiddagen. Jag borde nog också få i mig något, men känner att illamåendet står mig upp i halsen för tillfället.

Nästa gång blir det en halv omelett till frukost, minsann!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nicco:

TÄVLING - Vinn valftitt smycke!
http://lifeofnicco.blogg.se/2012/october/tavling.html

2:a kommentar, skriven , av Malin Maria Johansson:

*svar:* Åh tack! Ja verkligen :)
Vad görs?

3:e kommentar, skriven , av linnhahne.blogg.se:

Jaha okey ;-/
Ja jag har inte sett den andra versionen :/

4:e kommentar, skriven , av Malin Westman:

Sv; är riktigt nöjd med dom...Både snygga och TOK varma ^^

5:e kommentar, skriven , av William:

ser gott tu:D bra att man fick en morgonrck till:3

6:e kommentar, skriven , av louise:

Hej, dagens blogg vinnare är uppe. Kolla om det du, blev det inte du var gärna med på den nya omgång :)
Kram

http://mamaciita.blogg.se/2012/september/dagens-blogg-4.html#comment

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det blir nog jätte bra med baddräkt, kram

Kommentera inlägget här :