Beroende.

publicerat i Denise;
Jag är beroende.

Jag har spenderat de senaste timmarna med att kolla på Grey's Anatomy. Och nej, serien har aldrig intresserat mig tidigare, så nu har jag suttit och sträck-kollat in den första säsongen. Win.

Jag älskar verkligen ViaPlay.
Kevin och jag har fortsatt på vår "rim och ramsor" - vecka. Snart är den tvåhundrasidor långa boken slut, thank god. Då min tunga slagit knut på sig flera gånger under en kväll. Herregud.
 
Nu är det min vuxentid som står på schemat. Jag kan dock inte besluta mig för om det innebär att jag ska zappa på tv:n eller tända ljus i badkaret. just nu känns båda väldigt lockande.

(I morgon uppdaterar jag med bilder, jag lovar)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Jag har aldrig sett den serien, skönt med vuxentid. Kram

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

Grey's är toppen, har följt det i alla år :)

Sv: Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här :