Bilder från gårdagen.

publicerat i Bilder;
Igår var ju söta Tezzie och Micke över på besök. Tezzie var helt valp-vild under näst intill hela besöket och rev runt i ungarnas rum i hopp om att hitta något spännande att leka med (hon fick tillslut tag i en Mc. Donalds mumin), dammsög vårt köksgolv och vardagsrumsgolv på godsaker hon tycktes finna på golvet och utförde sina egna behov på hallgolvet och vardagsrumsmattan.

Att försöka fotografera en sån ivrig liten sak är inte lätt, speciellt när man har en kamera som måste fokusera på objektet i minst fem sekunder. Försök hålla en valp stilla i fem sekunder. Näst intill omöjligt, haha.
 
Men några söta bilder blev det igår i alla fall, och här bjuder jag på några av dem...
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av edith:

oj vilken gulig

2:a kommentar, skriven , av Fanny:

Den i mitten, den lilla när det ser ut som hon tittar rätt in i kameran tkr jag nog är bäst :D Alla andra är också fina men den är bara klockren, ser ut lite som om hon undrar vad du håller på med :D haha
<3

Svar: Haha det var lite så hon tänkte hela tiden tror jag. =PSjukt underhållande hund i alla fall. Speciellt när hon blir vansinnig på sin svans och jagar den runt i cirklar i lägenheten. Har aldrig skrattat så mycket ^^
Denise

3:e kommentar, skriven , av Victorias fotovärld:

Men vad söt! det är fart i sådana där rackare :)

4:e kommentar, skriven , av Carro - Foto:

Men så söt! Vi var hundvakt förra veckan till en jätte söt och snäll hund. Lilltjejen grät floder när hunden skulle hem till sin husse ;( Vi kanske måste skaffa oss en hund ändå...

5:e kommentar, skriven , av anna:

Jisses vad söt

Svar: Jag vet. Jag får magsår varje gång jag ser på henne, för jag inser hur mycket jag vill ha en sån själv... tills man upptäcker alla "problem" man får med en hund :P
Denise

Kommentera inlägget här :