Det här med bröllop.

publicerat i Kläder;
Jag har aldrig varit ett stort fan av bröllop. Ni vet filmen 28 dresses, den med Katherene Heigl i huvudrollen. Den där hon tvingas vara tärna åt alla sina vänner och sparar alla tjugoåtta klänningar för att påminna sig själv om hur smärtsam kärleken är, för att hon aldrig lyckas finna den rätta. Den där tärnan är jag - förutom att jag ligger tjugosex bröllop efter och att jag faktiskt funnit lyckan i någon jag älskar. Men då får vi också räkna in att alla mina vänner inte gift sig än - och att jag själv hör till den skaran som inte gjort det.
 
Kikade in på Haléns hemsida och dog smått när jag såg alla hemska barnklänningar som ska användas på bröllop av alla små barn. Min enda tanke var att "jag vill också!"
Inte nödvändigtvis gifta mig alltså. Men i alla fall klä upp mitt barn som en prinsessa och gå på massa bröllop.

Jag vet - det är förbjudet för mig att kolla på barnkläder. No need to tell me. Men se men inte röra, har min mamma alltid sagt. Och kolla, visst blir ni sugna också? Så äckligt söta kläder. Och jag som lovat mig själv att inte bli den här typen av mamma. Jag som lovat mig själv att utslitna jeans och en fläckig t-shirt mår alla bättre av... Jag måste erkänna att jag tar tillbaka lite av mitt utlåtande. Typ bara nittiosexprocent av det.
 


Klicka på bilderna för mer infomation.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Andreas och jag pratade bröllop för ett tag sen.
Jag hittade min drömklänning för 998 kr typ.
Så skulle jag kolla till barnen.
BARA 1300 kr .. STYCK!
Men det är det ju värt. eller hur ?;)

Svar: Men skojar du eller :P Haha!Jag kommer gå ner på röda korset i första hand för att kolla om det finns något där man kan fynda ;D
Denise

2:a kommentar, skriven , av Caroline Nilsson:

Sv: Åh tack! Gud va glad jag blir! :)

3:e kommentar, skriven , av anna:

Visst blir man sugen när man ser såna kläder...tänk så fint:-) kram

4:e kommentar, skriven , av Anna Sevo:

Hej och så kul att du klickat in dig till oss och kikat på söta klänningar :-) Stjärna i kanten att du länkar tillbaka till oss på så sätt kan du locka våra kunder att besöka just din blogg då du hamnar direkt under produkten samt på vår startsida under senast bloggat.

Trevlig måndagönskar Anna från Halens

Kommentera inlägget här :