En ny vecka.

publicerat i Gravid;


I söndags gick jag in i vecka 31. Jag är så otroligt dålig på att ta bilder just i början av den veckan jag befinner mig i, så de kommer lite när som under veckans gång helt enkelt. Och här, näst intill minutfärska bilder på en trettioenveckors gången gravid brud.

Idag har donnan varit i full fart i magen. Jag och Andreas tog en tupplur tillsammans på förmiddagen innan Kevin skulle hämtas på skolan och jag vaknade av att bebis och Andreas hade tävling om vem som buffade mest. Andreas var fast besluten om att vinna, men tösen försvarade sig genom att bestraffa mig med sura uppstötningar och halsbränna. Det var dock pappa Andreas som förtjänade att tugga gaviscon istället för mig. Men jag tog så gärna på mig den uppgiften ändå...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emily:

Åh vad fin du är! :)

Kommentera inlägget här :