Frukost lunch och mellanmål.

publicerat i Denise, Gravid;
Till frukost imorse så åt jag hallonkräm med Kevin. När jag kom hem efter att ha lämnat Kevin på skolan så var jag fortfarande sugen på något. Eller nej ärligt. Jag var vrålhungrig. Så jag tog en Persika i en storlek som två tennisbollar. Den svalde jag näst intill hel. Efter det så fanns suget kvar så då fick det bli en stor kvisttomat.

Nu till min fråga. Är det för tidigt för att äta lunch nu?
Gulaschsoppa skulle faktiskt sitta ganska bra just nu.
Och en tallrik fil till mellanmål. Mat,mat,mat.
 

Ser ni inte hur jag lider? Jag är ju vrålhungrig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Äh, d e inte för tidigt. Vi ska äta lunch om typ en timma

2:a kommentar, skriven , av ~ L I N N ~ :

Ja kanske går någon period med konstiga drömmar nu då hehe.. ;)
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Evelina:

Har hört att byggjobbare äter lunch kl 9, så du får låtsas att du är en byggjobbare!

4:e kommentar, skriven , av Evelina:

Jag menar det! Du borde egentligen äta lunch till frukost! ;)

När anländer hon?

5:e kommentar, skriven , av Tina:

Haha, jag är exakt likadan! Börjar tänka på lunch redan vid halv tio! :-)(Oavsett om jag käkat en stadig frukost eller ej...) Ha det fint.
// Tina

6:e kommentar, skriven , av Frida:

Härlig blogg du har! Kolla gärna in min som är nystartad:)

7:e kommentar, skriven , av Evelina:

Ja såklart! Hoppas hon kommer i början på januari då! Så kul. Vill också ha en bebbe!

8:e kommentar, skriven , av Elin:

Hur gick de på MVC ?

9:e kommentar, skriven , av ♥ Camilla - med liten i magen!:

Det är aldrig för tidigt att äta lunch om det är vad man vill ha ;D är också sådär ibland!

10:e kommentar, skriven , av Elin:

Hörru, 11 ? Lägg av?
Vet du att jag gått upp 20? MINST !
Har inte vägt mig sen jag insåg det... haha

Kommentera inlägget här :