Högläsning.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin ligger för tillfället i sin säng och läser för mig ur Bockarna bruse-boken vi fått i samband med att vi (troligtvis) ätit på Mc.Donalds. Det är alldeles lagom mycket text per sida för att han ska orka ha högläsning för mig innan han somnar. Och han har blivit så himla duktig på att ljuda ord och han är så duktig som anstränger sig.

Andreas är ute i skogen i natt med sina vänner i en stuga. En av hans bästa vänner har kommit "hem" under veckan från en brandmannautbildning i Norrland så de hinner inte ses så ofta som de skulle vilja, så de får passa på när dom kan. Så jag och Kevin är solo här hemma vilket känns jätteskönt.

Nu när Kevin ligger i sängen på G att sova så ska jag kika vidare på några avsnitt ur Greys. Med ett internet som låg nere på förmiddagen och halva eftermiddagen så fick jag prioritera massa tråkigheter istället... vilket uppenbarligen behövdes det också.

Hörs mer i morgon.
 
 

Kommentera inlägget här :