Käk.

publicerat i Bilder, Kevin 6 år, Mat;

Idag när vi kom hem från MVC så ställde sig killarna och bakade en supergod chokladkaka. Både Andreas och Kevin är hejare i köket på att baka medan jag utklassas stort. Men det är lugnt. Idag stod jag för middagen istället som blev ugnsstekt falukorv och potatismos samt överdrivet mycket varma tomater i ugnsformen. Kevin åt för första gången på flera dagar upp hela middagen. Så win på det.
 
Till lunch idag blev det som sagt Gulaschsoppa (på bild) och den var hur god som helst. Hela veckan tänkte jag göra till en sopp-vecka till lunch. Igår åt jag som sagt en champinjonsoppa som också var grymt god. I morgon satsar jag nog på en sparrissoppa. Smarrigt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

För det fösta. FU för att du fick god chokladkaka. Sen, sparris soppa nog kanske det värsta jag vet. Bjud mig aldrig på det. Okej?

2:a kommentar, skriven , av Emma Lannebrink:

sv: tack :D ändå är det där sämsta bilden för mina ögonfransar är mycjet tjockare och längre. där blev det bara korvigt haha :(
kram!

3:e kommentar, skriven , av anna:

jag var helt tokig i gulaschsoppa när jag var gravid

Svar: Jag också! :D Så himla gott!!
Denise

Kommentera inlägget här :