Lördag.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Jag är fortfarande jättetrött trots att jag fått sovmorgon under x antal timmar längre än vad jag brukar. Så det där med att "ju längre du sover, desto tröttare blir du", stämmer ganska bra in på mig.

Anna och Alexander kommer idag. Det enda kravet jag och Anna har är att vi måste gå med Kevin till mormor och morfar och laga middag. Sen är vi kravlösa resten av kvällen vilket kommer resultera i pyamasbyxor, serier, godis och möjligtvis film. 
 
Kevin har krypit ner i ett bad nu på morgonen. Jag funderar på om jag ska gå dit och skrämma honom med att vi måste tvätta håret på honom då det nästan var en vecka sedan sist.
Han är ju som sagt inte stans största fan på att tvätta sitt hår.

Nu har jag lite mer än trettio kommentarer att svara på. Så går det när man inte håller efter en dag...
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Coola bilder! Låter mysigt, allt bra? :D

2:a kommentar, skriven , av FlizanLizan:

Hej allt bra? :)

3:e kommentar, skriven , av anna:

Hoppas att ni får en riktigt härlig kväll nu. Kram

4:e kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE:

Jag blir alltid grymt trött och seg om jag sover FÖR länge :(

5:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

det stämmer på mig också! känns nästan som att det är bättre om jag sover lite för lite då ^^
fina höstfärger på bilderna! :)

6:e kommentar, skriven , av Elin:

Tack snälla för din fina kommentar.
Som du säger så är det svårt att ta sig tillbaka igen men med hjälp av nära och kära så går det :)
Kram till dig

7:e kommentar, skriven , av Cajsa FOTO:

HEJ på dig! hoppas du nu hjälper mig med detta
Sätt att du har röstat i en annan så kanske du vill hjälpa mig nu också!!

5AN. du ska bara tycka på 5 och sen röstar du.
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment

Om du inte gilla dessa kommentarer soorry men du gör en väldigt glad. Tack på förhand. :) <<3

8:e kommentar, skriven , av anna:

Får inga ny ainlägg från dig. Bloggar du inte längre. Hur är det, har väl inte hänt nåt. kramar

9:e kommentar, skriven , av Caroline Nilsson:

Kul att du ville vara med i Veckans Blogg!
Nu är vinnaren dragen i bloggen, kika in och se om just du var den lyckliga. Om inte, så var gärna med i den kommande veckans bloggtävling! :)

10:e kommentar, skriven , av zara:

snygga bilder !!! :)

11:e kommentar, skriven , av yasmine modell mamma och fru:

ja dt var super nice
allt bra ikväll? kraam

12:e kommentar, skriven , av Mandy & River - I väntan på liten nr2. :

Fina bilder :)

Kommentera inlägget här :