Måndagmorgon.

publicerat i Kevin 6 år, Skola;
Jag känner mig inte utvilad, alls.
Precis som jag trodde så somnade jag alldeles för sent och vaknade varannan timma av att jag var kissnödig. Verkligen panik-kissnödig varenda gång. Nu ligger jag och tvingar mig själv att hålla mig vaken.

Måste ringa till fritids snart och säga att Kevin kommer tillbaka till skolan imorgon så dem vet om det. I morgon är det utvecklingssamtal också, direkt efter skolan slutat för Kevin. Kul att höra vad fröknarna har att säga om honom. Jag har inte hört något riktigt utlåtande innan om  var han ligger. Så det ska bli spännande.
Nej nu ska jag se till att Kevin gör sig i ordning och kommer upp ordentligt.
Rutin på våra liv var det...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

skönt ändå med vardagsrutiner:) kram

Kommentera inlägget här :