Marknad.

publicerat i Bilder, Denise, Kevin 6 år, Mormor och morfar;
Nu börjar jag äntligen känna mig som en människa igen.
Jag är verkligen inte skapt för att vara ute och gå i tre timmar för tillfället. Trots att det var jättemysigt att gå på marknad med min mamma så får man tänka lite med tanke på omständigheterna. Min kropp ork
ar helt enkelt inte gå smurf-steg i samband med vankande rörelser som en anka och utsätta kroppen för detta i tre timmar. När jag väl kom hem (en mössa och ett par mys-tofflor rikare) så hade jag så otroligt ont att jag varit sängliggande fram till nu. Helt sjukt.

Men vi åt gott idag i alla fall, buffé på glada kocken. Kevin fick jättemycket fisk som han åt upp nästan allt, jag åt äckligt mycket lassagne och teriyaki med skinka och morsan tog jansons frestelse. Så alla kom där ifrån mätta och belåtna.

Jag ligger dock fortfarande kvar i sängen, näst intill oförmögen att röra mig här ifrån. Andreas jobbar ikväll och Kevin sitter och kollar på rysska youtubefilmer om Minecraft på datorn... han är helt normal.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Å vad gott:-) förstår att du fick ont...det e typ det värsta man kan utsätta fogarna för

Kommentera inlägget här :