Min navel.

publicerat i Gravid;

Jag har sån otrolig fobi för min navel för tillfället. Nummer ett, den sticker ut och har gjort det sedan vecka nio. Så fort jag skrattar så reser den sig i takt till hur min mage spänner sig. Nummer två, den ser ut som den rökt på i flera år och blivit nikotinskadad baserat på den gulnande färgen från hormonerna. Nummer tre, min navel är alltid det stora samtalsämnet så fort vi har besök hemma. I samband med alla hormoner så har min mage blivit alldeles hårig, samt brunfläckig också.
Man måste bara älska att vara gravid...

Behöver jag förklara varför jag hatar min navel och har döljt den under en navel-piercing i närmare tio år.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

=) Härligt att du bjuder på dig så!

2:a kommentar, skriven , av anna:

Min blev oxå sådär gul, hade ingen aning om att det var hormoner som gjorde det

3:e kommentar, skriven , av iingetnaamn ♥ 18 & gravid:

du ska se min navel! den sticker ut lite, men de bryr jag mig inte så mycket om. utan det är själva navelpiercings-hålet som är jättefult. det är illrött och ser inte klokt ut...

4:e kommentar, skriven , av Johanna - Husliv & Gravid:

Jag har också fått hårig mage, och håret har blivit mörkt..

Kommentera inlägget här :