Mödravården.

publicerat i Denise, Gravid;
Mödravårdscentralen är avklarad, check.
Bebis lät bra och hade huvud och fötter på rätt plats. Men det har jag nästan själv kunnat räkna ut då hickan i huvudsak äger rum lång nere i de "undre regionerna" medan sparkarna i huvudsak känns strax under höger revben. Men det känns skönt att det är bekräftat att hon ligger på "rätt plats" trots att det fortfarande finns utrymme att förflytta sig... men det får hon givetvis inte göra nu för mig. Haha.
 
Min vikt är uppe på 66,6 kg. Herregud inte undra på att jag känner mig som en kossa.
Med Kevin vägde jag ju 65 kg i vecka 40 - och hade gått ner 10 av dem efter förlossningen. (Vadå vattenballong)

Jag är dock rädd att det blir svårare att förlora kilon under denna graviditet... då min favoritmat har varit Kebab.

Just nu är Tezzie och Micke hemma hos oss. Och Tezzie är min nya BDF.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Du kommer säkert gå ner allt. Kram

Kommentera inlägget här :