Mödravårdscentralen

publicerat i Barnen, Denise, Gravid, Kevin 6 år;
Det är helknäppt. Idag beslutade jag mig för att inte tjata (så mycket) på Kevin och han blev klar snabbare än han brukar. Så han är redan på skolan då vi var klara väldigt tidigt.

Jag har dock svårt att tro att han är lika snabb i morgon utan tjat.
 
Kevin ville följa med mig och Andres till Mödravårdscentralen idag och lyssna på bebisens hjärta. Det är så himla mysigt hur man kan involvera honom, att han är stor nog att förstå att han måste vara tyst och sitta stilla en stund. Kevin var med mig och kärmor första gången vi skulle lyssna på bebisens hjärta och han blev helt paralyserad!
Jag är så otroligt glad för att han vill följa med. Det är ju inte bara vårt barn utan även Kevins syskon.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Jag sover faktiskt inte ÄN ! Så det så ! Men jag har inte pluggat mer heller iofs...

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Jamen de e lugnt. Se till att vara helt inställd på att bebis kommer tidigt och be Andreas säga till dig många gånger i veckan att du kommer få tidigt och ABSOLUT INTE gå över tiden. Då går det såhär bra ....

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Yes It is. Jävla skitkalla hus.

4:e kommentar, skriven , av anna:

Vad mysigt. Alize var med på mitt ul

Svar: Visst är det speciellt att kunna dela dessa magiska stunder med dem som faktiskt betyder mest ? =)
Det hade ju aldrig funkat om Kevin var 3 eller 4, så :)
Denise

5:e kommentar, skriven , av 2-barns-mamman:

Visst är det mysigt när de blivande stora-syskonen också är engagerade och spända på vad som sker! :)

Kommentera inlägget här :