Onsdag.

publicerat i Denise;
Kevin står i duschen så jag passar på att leka vuxen och kollar på Rachel Ray istället för på barnkanalen. Det känns som att kanalen kommer ändra sig själv så fort han kommer upp i alla fall.
 
I natt var jag så himla trött. Vaknade vid ett i natt av att tösen kickade min kissblåsa, men istället för att gå upp på toaletten och få "problemet löst" så låg jag kvar till klockan fem imorse då jag näst intill såg Titanic sjunka i ögonvrån för andra gången.
 
Nu är jag "ledig" hela veckan utan sjukhusbesök tandläkarbesök, sjukgymnastbesök, MVC besök, känns så otroligt härligt. Så idag ska jag ta igen mig genom att sova ut lite. Idag ska jag inte ha "jag ska bara" i huvudet. "Jag ska bara" får komma till mig när jag sovit bort halva lunchen istället.
 

Jag är liksom inte riktigt vaken än...

Kommentera inlägget här :