Onsdagsblaj.

publicerat i Denise;
Godmorgon.

En sak man inte ska göra innan läggdags är att dricka två liter vatten. Jag tror jag varit kissnödig precis hela natten, trots att jag kissade runt fyra gånger under natten. Minns inte riktigt hur många gånger jag tog mig upp då jag blundar både in till toaletten och tillbaka till sängen. Haha.

Elin, en mupp (rått men hjärtligt) som läser min blogg har fått för sig att hon vill se hur vi bor. Så i natt, runt tolv så satt jag och komponerade en paint-bild på hur vår lägenhet är uppbyggd. Och under dagen så ska jag försöka städa och ta kort på lägenheten, (alla rum förutom vårt sovrum då, som mer eller mindre är ett kontor nu när Andreas inte flyttat sakerna till garaget än). 

Men under tiden kan ni njuta av min fina paintbild så ni får lite hum om hur vi bor.
 


Under tiden som jag är tjock och otymplig så sover jag ju inne i barnens rum för att få sova ordentligt. Men det känns som jag snart får ta fram piskan och se till att mannen rensar ur i sovrummet så att jag kan få komma dit snart. Annars kommer vi nog få bo fyra stycket i ungarnas rum när bebis väl får för sig att titta ut. Och jag tror inte riktigt att ungarna vill ha ett helt kompani i sitt rum.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

så du menar att grannen ser rätt in till er och har en dörr in till er också?! :/

Kommentera inlägget här :