Ont.

publicerat i Barnen, Denise, Kevin 6 år;
Jag har legat i sängen med en enorm smärta i korsryggen.
Hur tusan kan man få rådet att åka och bada i badhuset när man har foglossning. Det är inte ett dugg skönt att kombinera foglossningen med träningsvärk, inte alls. Jag tyckte inte att jag simmade så mycket, men även det lilla kanske är tillräckligt då min kropp är relativt otränad för tillfället.
 
Ungarna har fått klara sig själva under större delen av kvällen och kompisarna åkte precis hem. Så nu behöver jag inte känna lika stor skuld över att jag ligger i sängen längre, då det bara är våra barn som är hemma och som måste roas. För tillfället sitter kottarna och spelar på Wii:t.

Jag mofflade i mig en liten skål godis förut också, och bebis fick fnatt i magen. Sugar rush AB. Tillochmed Andreas blev konfundersam och undrade vad tusan bebisen höll på med. Hihi, men det är mysigt med liv och rörelse.

 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ Camilla - med liten i magen!:

Åh det är så mysigt när bebis kör lite karateträning! ;D min tok tycker det är kul att sparka mig i ljumskarna och blir skitsur om jag lutar mig framåt för mycket xD men en sugar rush har jag aldrig känt! Fast det kan mer bero på att jag inte tycker så mkt om godis och där med aldrig äter det ;P

2:a kommentar, skriven , av anna:

Usch stackare att du har så ont
Kram

Kommentera inlägget här :